mandag 14. juli 2014

Ny prosjektleder

Mitt navn er Kristine Aarnes, og jeg er nå ansatt som ny prosjektleder for "ungdom velger oppdrett". Jeg tar over for Kamilla som har drevet prosjektet siden oktober 2012. Nå forbereder jeg meg på å dra prosjektet vel i havn og er godt i gang med planleggingen av høsten!

Jeg har en bachelor i marine og biologiske fag fra Høgskolen i Ålesund. Gjennom tidene har jeg arbeidet på flere oppdrettsanlegg og er således godt kjent med de marine bransjene i Møre og Romsdal. Flere av dere har sikkert sett meg her på bloggen før, da jeg har vert med under karrieredagene og på rekrutteringsleirene i 2013. 

Så nå er det meg dere får oppdateringer fra her inne og på Instagram. Dersom dere ikke følger @fishnfashion fra før, så er tiden absolutt inne.

To be continued!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar